مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ببار ای آسمان بر دل  ، هزاران غصّه در جانم

نمی ترسم از این غرّش ، هزاران رود مهمانم

***

دلم پوسیده در غم ها ، تو سیلِت امتحان کردی

تمامِ کلبه ام  ویران ، فدایِ دل و جان کـــردی

***

برو دست از سرم بردار ، همش بیمار و پر جوشم

نــمی بازم  از این بارت ، سه کوهی درد بر دوشم

***

دلم سنگِ دلت تنگِ ، دلم بیدارِ شب هایــــــــــــت

سرِ کوچه پناهی هست ، نمی میرم تو تب هایت

***

دلم زنده دلت خوانده ، بکش دیوارِ تاریکت

صدایِ من زده بالا ، بمون در راهِ باریکت

***

تو کم کم در زوال هستی ، نزولی لحظه می شمارم

اگر روزی رسد دستم ، صد اقیانوس می بـــــــارم

***

تمنّا می کنم باران ، ببند آن راهِ باریــــــــــــدن

دلم فرزندِ این دریا ،  هزاران قطره خوابیدن

***

زمانه زلزله نزدیک ، و دردم آیه می مانـــــــــــد

خدا دارم همش بیدار ، تو را در گور می خواند

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 12/08/1391

 





:: برچسب‌ها:
فرزند دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 1779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : جمعه 12 آبان 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی